Voor onze locatie ondersteunende dienst (OsD) in Wageningen 
zoeken wij een

ICT SERVICEDESK MEDEWERKER
(1,0 fte)

OVER PANTARIJN

Pantarijn is een openbare scholengemeenschap met vestigingen in de regio Wageningen, Kesteren en Rhenen. Zo’n 2680 leerlingen volgen onderwijs (praktijkschool, vmbo, mavo, havo en vwo/gymnasium) verdeeld over verschillende locaties. Er werken in totaal ongeveer 350 medewerkers bij Pantarijn.
 
Op elke locatie werken leerlingen op hun eigen niveau aan de toekomst. De school heeft daarbij als motto: ‘Iedereen is welkom!’ Wij bieden een inspirerende leeromgeving waarin we onze leerlingen uitdagen om het beste uit zichzelf te halen. Als medewerker van Pantarijn krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en je eigen talenten in te zetten. De sfeer binnen de school is open, met ruimte voor eigen initiatieven en ideeën. Bij Pantarijn werk je samen met je collega’s aan een voortdurende kwaliteitsverbetering van onderwijs en onderwijsondersteuning.

Wie zoeken wij?

Voor onze afdeling ICT binnen de OsD zoeken wij een ICT Servicedesk medewerker die fulltime bij ons kan komen werken. 

Wat ga je doen?

Als servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het aannemen en registreren van ICT-gerelateerde verzoeken, incidenten en wijzigingen. Je handelt vervolgens de verzoeken en incidenten zelf af en/of in samenspraak met collega's van de ICT afdeling OsD en de scholen. Je houdt de voortgang in de gaten en communiceert hierover pro-actief naar gebruikers, collega’s en de externe leveranciers.
 
Veel voorkomende taken zijn;

  • Aannemen en registreren van verzoeken, incidenten en wijzigingen in Topdesk;
  • Zelfstandig oplossen van 1ste lijns-meldingen in Topdesk in samenspraak met collega's op de scholen;
  • Afstemmen met 2de lijns-melding met collega's in het ICT-team;
  • Centraal uitleveren van centraal ingekochte apparatuur aan de locaties;
  • Bijhouden van Asset- database in Topdesk;
  • Opstellen van voortgangsrapportages uit Topdesk;
  • Gebruikers ondersteunen bij het gebruik van werkplekapparatuur zoals laptop, desktop en printers;
  • Gebruikers ondersteunen bij het werken met Windows 10/11, Office 365 en andere in gebruik zijnde applicaties.

Functie-eisen

  • Aantoonbaar mbo 4 denk- en werkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Kennis van Windows 10/11;
  • Kennis van Microsoft Active Directory en de Azure AD;
  • Kennis van Microsoft producten zoals Microsoft Office, Microsoft Teams, Microsoft Teams voor Educatie en SharePoint;
  • Ervaring in het werken met het programma Topdesk voor het registreren van storingen en afhandelen van meldingen en storingen;
  • Een jaar ervaring in de vergelijke rol;
  • Kennis van informatiebeveiliging en privacy die van belang zijn voor je werkzaamheden;
  • In bezit van een rijbewijs B.
  • Wat zijn je competenties?
  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch;
  • Goed prioriteiten kunnen stellen;
  • Betrokken;
  • Klant- en servicegericht;
  • Samenwerken en collegiaal.

Wat bieden wij?

We bieden een tijdelijke aanstelling voor 1,0 fte, eerst voor de duur van een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling. 

De functie is ingeschaald in schaal 4 cao vo. Het salaris bij schaal 4 bedraagt minimaal € 1995,- en maximaal €2692,- per maand bij een fulltime betrekking.
 
Werken bij Pantarijn betekent werken bij een aantrekkelijke werkgever. De cao vo biedt medewerkers een eindejaarsuitkering (8,33 %), een extra eindejaarsuitkering voor OnderwijsOndersteunend Personeel, vakantietoeslag (8%), pensioenregeling bij het APB en een goede vakantieregeling. Daarnaast bieden we o.a. een individueel keuzebudget en een collectieve arbeidsongeschiktheidsregeling. Ook zijn er mogelijkheden om hybride te werken.
 
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een Verklaring Omtrent Gedrag vereist. 

SOLLICITEREN?

Ben je geïnteresseerd in deze leuke en uitdagende baan? Je kunt tot uiterlijk 30 december  2023 jouw sollicitatie uploaden op Meesterbaan.